lördag 1 april 2017

Mars på instagram

                                            
Några av bilderna från instagram under mars. Vårt badrum som fått en fuktskada blev nu äntligen färdigt.  Vi firade två barn fel månad med en mastig after eighttårta. Smygstartade påsken, målade stenar ute på en filt i solen och det kändes som våren nu äntligen var här även om det blev lite kallare igen. Jag fortsatte måla de där nötta dörrarna och väggarna och tapeten i sovrummet var det som fick mig att äntligen ta tag i det. För det blev liksom lite obalans på övervåningen. Mellan nytt,  nött och smutsigt.
Och nu så har jag skaffat mig en app till bloggen på ipaden. Tänkte att det skulle underlätta bloggandet. Nu var det bara det där med bilderna. Att få hit dem till ipaden.

För er som inte har instagram kan ni se bilderna här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!